Na podobné nepředvídatelné události má provozovatel střediska Jasná připraven systém kompenzací prostřednictvím platformy Gopass. Díky ní bylo možné rychle a efektivně nabídnout náhradní řešení lyžařům, kteří byli tímto výpadkem postiženi.
Jednodenní skipasy bylo možné bezplatně stornovat nebo vyměnit za jiný termín.
Vícedenní skipasy mohli návštěvníci směnit za vstup do vodního parku, případně obdržet náhradní lyžařský den.
Klienti ubytovaní v hotelech TMR měli možnost využít volný den v aquaparku jako alternativu k nevydařenému lyžařskému dni.
Předem zakoupený skipas lze zrušit bez poplatku a částka se vrátí do Gopass kreditu.
Storno v den platnosti skipasu je možné za symbolický poplatek 5 eur.
Vícedenní lístky lze částečně využít třeba na vstup do aquaparku, pokud počasí lyžování nepřeje.
Více zde: Storno skipasů: Co dělat, když vás zastihne nepřiznivé počasí? | Gopass